音樂人生 KJ : 細膩

2009年7月24日 星期五

今日專登走堂,同朋友睇一套泠門少少架"電影",正確d黎講係一套記錄片 - 音樂人生 KJ

KJ 係指乜呢? 應該係指主角 家正 架英文拼音。故事主要講述 KJ小時候學琴同埋中學時期帶領同學參加比賽架故事。呢套紀錄片裡面對主角好多角度描寫,加埋主角多次剖白,觀眾可以了解到一個天才成長架心路歷程。導演比左好多地方比觀眾去思考,當中甚至有一段係成個銀幕黑晒,只係得音樂(我相信有人會以為個projector壞左, XD )。片裡面有一d位我幾中意,想同大家分享一下:



1. 天份
KJ佢細細個呢個音樂十一歲就去捷克同成班鬼佬合作 : 一個剷青左個頭架老積小朋友坐係鋼琴前面,而呢部琴就放係呢個樂團架中間位置,一班大人各自拎住樂器圍住佢彈,雖然我唔識大合奏排位個d野,但係憑排場可以想像出呢位小朋友對成個團有重要。我諗戲裡戲外架人都好認同,欣賞KJ架天份,片裡面亦都刻意剪出一段 : KJ跟隨住自已彈出黎澎湃音樂,忘形咁搖住佢小腦袋架同時,身後一位睇得好陶醉架音樂家亦露出會心微笑,我相信,觀眾面上架表情都會一樣^^

2. 討厭比賽
對於一個實力超凡架人,可能比賽考試呢d野對KJ黎講實在無太大意義,甚至討厭,佢追求的只有享受音樂。片中KJ帶領母校嬴左音樂比賽,但係佢唔認同身邊不停大叫勝利宣言架隊友,認為同學架團隊精神只係建基於比賽上面,並唔係佢想追求架人性。但係佢表達泠漠架同時,KJ架手指亦都跟隨住大家架口號,數住拍子,彷彿表達緊 : 我同你地追求目標唔同,相同的只有音樂

成套片雖然成日前前後後飛黎去有少少亂,但係成套片拍得好有力,值得一睇,但係有得播架映院唔多,場數亦都少,有興趣架朋友我諗要努力d撲飛啦^^

Facebook 音樂人生 page : link

預告片

0 意見:

關於我們

【說文】宅,所托也。

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP