食晏在灣仔:燒臘檔

2009年7月16日 星期四

話說短短半年既「署男」生涯,因為同同事食飯喜好太不同,養成左自己食晏既習慣。一個人食飯缺點係唔食得多野,不過食晏本來就唔會食太多,不構成問題;反而係一個人,去邊度搵位都易,而且可以依心情隨便選擇,係享受自由既快樂時間。

我本身喜歡食燒味。係灣仔要食燒味,當然就閃出「再興」既招牌。我唔敢扮識食,而且呢個招牌應該都好知名,只能講,今日小民跟隨大眾口味,來朝拜一番喇!


叉鵝瀨一碗,盛惠廿二蚊。湯底好甜,唔知是粟米還是魚的香味,食唔出。什麼叉燒肉很爽,燒鵝肉香甜,不贅述。反正就係值得一試。順帶一提,底下仲有一層叉燒同幾舊鵝,好抵食呀。

順帶一提,服務非常好。當然唔係五星級果種有人斟茶遞水既服務-係欣勤貼心既服務,冇一般燒臘店果種「西口西面」既侍應同斬料師傅。


題為「燒臘檔」,仲有其他可以講。除左再興,小署附近其實仲有幾間。有間叫雙喜既,係謝斐道,午飯時間亦都係大排長龍。我比較單調,依然係食叉鵝瀨。


水準過得去,我自己嫌燒鵝切得太大舊了。盛惠廿二蚊,亦都係抵食既。

呢間雙喜處於人流極多既地方,午飯時間去的話人山人海,絕對坐得唔安樂,阿姐亦都好唔客氣地趕你走-我個人對於呢一點無意見,去燒臘店從來唔幻想太多-不過同場有好多大叔係度抱怨阿姐態度差勁。

其餘選擇似乎唔多,灣仔白領不愛燒味嗎?

0 意見:

關於我們

【說文】宅,所托也。

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP