食晏在灣仔:越旺

2009年7月29日 星期三


蘭杜街係近來好受歡迎既食街。唔記得街名唔緊要,呢條街就係一間蝦麵店所在既街道;而呢間越旺就正正係蝦麵店鄰居既一間越南食肆。

午飯時間去到蘭杜街,原本一心想去食蝦麵店;見到呢間舖同蝦麵店一樣人頭湧湧,一瞬間令我雀雀欲試,所以就改變主意喇。雖則多人食既野唔一定好,只不過試一下無妨,大不了咪當係瞭解下白領們食晏既口味?

舖頭不大,走動空間有限;不過我敢話黎蘭杜街食晏既人唔會要有幾好坐掛?主打既係越南湯河,我自己冇試過,睇到隔離食緊既一碗,放左好多香葉係上面,上菜果陣已經香氣四溢,下次一定要試真佢。至於我叫既,係上圖影果碗,蕃茄湯底既生牛肉河粉。蕃茄湯底不錯,味道夠濃,只係稱不上好獨特-要係其他地方試到咁既蕃茄湯底唔係難事。河粉係大路既貨色,牛肉勝在夠多,而且係貨真價實既「生牛肉」,唔會有上菜已經熟哂既問題。相比起普通湯底既生牛河,呢碗既配料只有芽菜同生洋蒽,缺少左香草既輔佐,感覺遜色不少。當然,蕃茄湯似乎冇必要再配咁多香葉-只係要係香葉同蕃茄湯底二選一,我會認為選香葉該比較好。

呢碗麵食左三十六蚊,算得上物有所值,只恨冇試到清湯底既生牛肉河粉,只有以後再試喇。

1 意見:

阿蕉 2009年7月29日 晚上11:14  

高人影既相,可以令蔗渣影到燒鵝既味道。

關於我們

【說文】宅,所托也。

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP