食晏在筲箕灣:安利魚蛋粉麵

2009年7月25日 星期六

高人寫飲飲食食寫得咁開心,等我又寫下先。為左慳錢,通常都係帶飯返公司食。比人笑做"帶飯仔"既我,一星期總有一兩日跟同事去食下飯既。前幾日就跟同事"打的"去左筲箕灣東大街食野啦~



去到門口巳經人頭湧湧,唔少白領同街坊都係門口等梗。好左唔駛等好耐就有位啦。同事話呢度出名既係切腩,當然要試一試啦。講到識食一定唔到我。係我媽媽既特訓下,我可以將食物歸類為"唔熟","熟"同埋"好食"。我諗今次既切腩,清得來又夠林,係好食既一類。

最後試左個好似叫做"多士奶多"既物體,係估唔到咁好食。外層個包夠熱,鬆化得來又夠脆,咬入去仲有凍牛油。真係好滿足。


食左一個滿足既lunch,charge足電下午又要返去做野啦~

0 意見:

關於我們

【說文】宅,所托也。

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP