初心煮飯男 : "豉油糖雞翼"

2010年1月5日 星期二

離開娘家,一個人搬出來住,洗費認真不少。
慳?衣食住行什麼也是錢。賣少件衫?賣少件玩具?仲可以點?

自己煮飯食! 自出娘胎,我極少入廚房。最多都係煮個公仔麵,洗下米。怪不得娘親好擔心我搬左出來會無啖好食。

"馬屎落地行",為左慳錢,最後我都係要自己煮架。有我女友既指導,同埋同d friend傾下點煮,就係咁開始我煮飯男既生涯。

今日賤兔教左我佢家傳既 "豉油糖雞翼", 我立即去百佳買料返屋企做實驗。可以同大家分享下!
1) 冷藏雞原來要放入水。一來解凍,二來出左雪味。

2) 燒熱個鑊,加一片薑,少少salt同油
3) 中細火去煎雞翼,大約煎十分鐘,比d耐性唔好急。用筷子刺開雞翼,睇下內部情況。
( 本人小時食過雞翼刺身,自始對雞翼方全熟與否,多了一分執著 )
4) 當 9 成熟時,加入豉油,糖。快炒兩下,同D雞翼上色就好上碟lu~


煮飯係幾好玩,不過要好多時間,所以要快~ 快~ 快~
因為雞翼要d時間解凍先可以煮,今日煮耐左少少,要43分鐘。呢個就我既一人晚餐啦!


哎... 食完飯仲未洗碗!

1 意見:

賤兔 2010年1月5日 晚上11:23  

我煮o個時會多少少油同埋豉油糖... 所以會有少少汁

關於我們

【說文】宅,所托也。

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP