Monopoly 紙牌遊戲 - Deal

2009年10月3日 星期六




唔知確實gei推出時間,不過應該係呢年出gei合家歡紙牌遊戲Deal。係一個早左好幾日做節架晚上,同d表弟妹試玩左。一試愛上,第二日就走左去千色買,一百蚊有找,包一套咭,同埋一個令我好有想幻想架"洗牌器"...

講番呢個紙牌遊戲,比我最近玩過架"bang"同"三國殺"都黎得簡單,但係又不失大富翁買地收租架特色。遊戲目的地好鮮明,儲齊三套唔同顏色架物業牌就勝出。呢類型架遊戲,梗會有一d牌比大家諗諗計,做下戲既: 簡單如我的生日,向每位玩收番少少錢。邪惡少少呢,可以盜取或者強制交易去獲得自已想獲得架物業。至於邪惡之最,就係將對手辛辛苦苦組成一套物業牌,房子,酒店通通搶走既物業管理,瞬間扭轉局勢。



其實有方法可以令自已唔洗任人魚肉,比人攻擊架時候,你可以用作出反對遊戲咭黎阻止對方,但係對手都可以"反對"你"反對"佢,不過你都可以"反對"對手"反對"你"反對"佢.........................

Deal簡單易學,我諗比UNO難少少,況且唔少人對大富翁都有基本概念,好快上手。玩一鋪15分鐘左右啦( 有"站長"朋友請自行調整 ),3~4個朋友玩最好,唔洗等咁耐。對比起傳統大富翁,節奏明快好多,亦都可以更隨心所慾咁進行心面架計劃,運籌帷幄,嘿嘿。




後記:
首先,我以為個洗牌機要用電,買個陣我仲諗唔知佢跟唔2粒電芯呢?我洗唔洗買呢?呀洗牌機係咪好似抽六合彩咁有d野搞下搞下gei呢,會唔會彈爛架? 洗完會唔好可以好似睇賭神咁,有個長方型架盒,可以一張一張咁"卒"出黎................結果一開,得2舊梯型架膠...中間有一個好似冷氣機葉架"filter",拎住咁搖............又嘈,又成日卡住,把鬼=.=" ...當盒啦..



中文 FAQ : http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=10094001
網上試玩 : http://uk.pogo.com/hotdeploy/uk/promotions/marketing/monopoly-deal/

0 意見:

關於我們

【說文】宅,所托也。

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP