毒到震既〈變形金剛〉

2009年6月28日 星期日


( 轉自 www.idwpublishing.com )

Transfomers既電影好收得,帶動左周邊產品。老實講。套戲就無咩劇情架啦,不過由ILM(Industrial Light + Magic)做既特技依舊好有睇頭。

細路仔有的玩具,都不外乎車仔同機械人。我就最仲意變形金剛啦!變形金剛最煞食的地方,當然係變形啦!我中毒的事係由我細路仔時開始的,仲記得以前成日拎住亞媽買比我既救護車(好似叫力捷)四周圍碌。

由於我孤寒同埋無位放(巳經有10隻係公司)既關係,巳經好耐無買Transformers的玩具。呢期睇中左係XBOX推出的《Transformers: Revenge of the Fallen》。行行下又可以變車變飛機,諗起就正啦。聽講仲可以好似 Gear of War 咁上網同人 4 打 4。如果GamePlay同Game Balance做得好的話,真係要買!有無人試過?有的要report下啦~

官方Trailer


更詳細的GamePlay介紹:


最尾仲要比我見到我最愛的"建造派"(Devastator),真係毒到呢~~~~~~~~~~~
Devastator( 轉自 www.aridiwrites.com )

0 意見:

關於我們

【說文】宅,所托也。

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP