導遊拾趣

2009年6月10日 星期三

上星期偷得幾日浮生,去海南島渡假數天。渡假既內容乏善足陳,不外乎陽光海灘;反而由海口去酒店兩個鐘頭既車程中,導遊講既故事堪稱旅程最精彩既地方。

導遊係海南島本地人,做過一陣子海員,然後就投身旅遊業;帶過全中國大小城市來海南島既團,可謂經驗豐富。話題由開頭沉悶既自我介紹同家有惡妻--我懷疑係咪大陸人都鍾意拎自己既伴侶黎講,於我自己睇話自己家有河東獅咪即係好自豪自己係個小男人?--轉到帶團經歷上面。

「我帶過既團,都係香港既團帶得最輕鬆。大家一上車,好合作咁就留低左最前面個位俾我地工作人員坐係咪?我帶過一團廣州來既團,一上車,前面既位坐爆哂;我同佢地講『最前排係工作人員架喎?』你估佢地答乜野?『我要坐呢個位,呢個位最好風景,前面同側邊都望到!』」

「講到野蠻,我帶過一團重慶團,黎到買哂菠蘿、香蕉等等上車就係度食。當時果架車每個位都放膠袋係度,俾人做嘔吐袋,我就同團友講,你地食完既皮同核,放入個膠袋度,方便清理啦!點知又係冇人理,全部人食完生果就掉係地下。你知夏天既季節,發臭架嘛,結果成車就有陣怪味。我諗住第二日又要坐成日,當做下義工,夜晚幫手清理下啦;點知臨落車之前,有個團友走黎同我講『你今晚同我清哂啲垃圾佢!』然後頭都唔回就落左車!哈!我原本都諗住幫你清既,你咁講我反而唔想幫你喇。結果點?第二日咪個個同啲臭生果渣坐車。」

睇導遊個樣又唔似咁好骨氣,呢度已經加分俾佢。

「大陸唔同地方既人會帶好多唔同既習慣黎,只不過一個地方既習慣去到另一個地方可以鬧出好多笑話。試過有一團西藏人,第一日黎到,全部都係著白恤衫黑西褲,仲有西裝褸,好似冬天出去街咁;我就同佢地講,請各位聽日換哂冬天既裝束,著短袖衫,海南島天氣好熱架…點知第二日,佢地依然係著住果套黑色西裝,仲多左每人一條毛巾。遊左半日我就已經見佢地條毛巾好似滴水咁,點解唔換件短袖衫?可能住係北方,冇咁既衣裝掛!」

「香港黎既人當然都有。試過有三個後生仔,兩男一女,黎到叫我帶佢去體驗下農村生活,於是我就帶左佢地去興隆既農場。去到果度,個後生女問,『有冇洗手間架?』你同農民講咁既詞語,人地點知你講乜?最後我帶佢去廁所,佢一望見就話:『呢度…唔係豬欄黎咩?』我答佢:『係呀!農村丫嘛!人同豬一齊去廁所,你地去完既糞便仲會留起,搵禾筸草放係上面,用黎做沼氣,唔係邊度有能源用呀?』我見個女仔面有難色,不過黎到呢度,你唔去豬欄,咪係野外解決囉!個女仔最後都死死地去咁走左入去。我地其他人就坐係屋企面抖下涼傾下計。…」

「…過左一陣,忽然間,聽到個女仔好大聲咁慘叫喎!我地衝去豬欄睇下發生咩事,個女仔好驚咁話『我俾隻豬錫左一啖!』隔離有隻豬爬左上個圍欄,申個頭出黎望住個女仔。實情係個女仔香水味好重,農村既豬又點會聞過?所以咪好奇囉。個女仔之後果幾日都唔敢再去豬欄喇,要解決果陣點算?係樹下面,叫人睇住佢咪去囉!其實係農村,乜野都係回歸自然既!」

「然後我地食飯,原本諗住煮幾味農村菜,果幾個後生仔自告奮勇,話要俾我地試下美食之都既美食。好啦,你地咁大口氣,就俾你地試下啦!不過佢地見到個灶就無哂聲出,我地話『你地話要煮架!而家等你地架喇!』佢地就拎住個風爐係咁吹係咁吹,過左一陣同我地講話柴火燒唔著。咁細火,你仲搵個風爐吹佢,梗係吹熄架嘛係咪?好啦,好辛苦起到個火,開始煮野食,你知果啲係柴火,好難控制架,佢地將菜一放落去,轉個頭燶哂!我就同佢地講:『你美食之都,就係整燶哂既野食?』結果最後都係我地煮野俾佢地食。」

「不過總體上,果幾日都係玩得好開心既,係農村同係大城市生活唔同,後生仔都好快適應……」

我自己諗,以我呢種嬌生慣養既香港人,去農村一定同佢地果三個後生仔一樣大出洋相。只不過,不知大出洋相既香港人,抑或唔識應各地天氣既新彊人,還是暴發戶一般既大陸城市人,究竟邊個洋相出得大?

0 意見:

關於我們

【說文】宅,所托也。

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP